Často kladené otázky
Prečo nevidím aplikáciu v mobilnom obchode aplikácií? / Prečo sa mi nedá stiahnuť aplikácia Čo ja viem?
Na inštaláciu aplikácie Čo ja viem potrebujete mobilný telefón s operačným systémom: iOS 7.1 a novší (iPhone, iPad, iPod Touch) alebo Android 4.0 a novší.
Ako správne synchronizovať zvuk TV prijímača s aplikáciou v prípade, že využívam služby viacerých operátorov?
Každý z operátorov dodáva signál v inom čase, rozdiely sú preto niekedy aj desať sekundové. Preto odporúčame hrať pred prijímačom, s ktorým ste aplikáciu pôvodne synchronizovali. Niekedy pomôže aj reštart aplikácie a opätovná synchronizácia.
Prečo sa mi nesynchronizuje audio s aplikáciou Čo ja viem?
Uistite sa, prosím, či je váš televízor dostatočne nahlas. Takisto sa uistite, či máte na svojom mobilnom zariadení zapnutý mikrofón a máte stabilné internetové pripojenie. Niekedy pomôže aj reštart aplikácie a opätovná synchronizácia.
Môžem hrať v aplikácii Čo ja viem aj mimo vysielania, cez internet či pri pozeraní šou z archívu?
Mimo premiérovej epizódy ani počas repríz relácie Čo ja viem, bohužiaľ, aplikáciu nie je možné využívať. Každý deň si však môžete na skúšku zahrať zopár otázok.
V aplikácii mám príliš veľké písmo. Čo s tým môžem spraviť?
V takomto prípade ide pravdepodobne o individuálny problém s mobilným zariadením. Prosíme, pokúste sa zmenšiť si v nastaveniach telefónu veľkosť písma.
Môžem počas hrania v aplikácii opraviť svoje odpovede?
Možnosť opravy majú len súťažiaci v štúdiu, v aplikácii Čo ja viem táto možnosť nie je.