Často kladené otázky

Prečo nevidím aplikáciu v mobilnom obchode aplikácií? / Prečo sa mi nedá stiahnuť aplikácia Čo ja viem?

Na inštaláciu aplikácie Čo ja viem potrebujete mobilný telefón s operačným systémom: iOS 7.1 a novší (iPhone, iPad, iPod Touch) alebo Android 4.0 a novší.


Ako správne synchronizovať zvuk TV prijímača s aplikáciou v prípade, že využívam služby viacerých operátorov?

Každý z operátorov dodáva signál v inom čase, rozdiely sú preto niekedy aj desať sekundové. Preto odporúčame hrať pred prijímačom, s ktorým ste aplikáciu pôvodne synchronizovali. Niekedy pomôže aj reštart aplikácie a opätovná synchronizácia.


Prečo sa mi nesynchronizuje audio s aplikáciou Čo ja viem?

Uistite sa, prosím, či je váš televízor dostatočne nahlas. Takisto sa uistite, či máte na svojom mobilnom zariadení zapnutý mikrofón a máte stabilné internetové pripojenie. Niekedy pomôže aj reštart aplikácie a opätovná synchronizácia.


Môžem hrať v aplikácii Čo ja viem aj mimo vysielania, cez internet či pri pozeraní šou z archívu?

Mimo premiérovej epizódy ani počas repríz relácie Čo ja viem, bohužiaľ, aplikáciu nie je možné využívať. Každý deň si však môžete na skúšku zahrať zopár otázok.


V aplikácii mám príliš veľké písmo. Čo s tým môžem spraviť?

V takomto prípade ide pravdepodobne o individuálny problém s mobilným zariadením. Prosíme, pokúste sa zmenšiť si v nastaveniach telefónu veľkosť písma.


Môžem počas hrania v aplikácii opraviť svoje odpovede?

Možnosť opravy majú len súťažiaci v štúdiu, v aplikácii Čo ja viem táto možnosť nie je.