RTVS sprostredkovala v sobotu 30. mája v talkshow Experiment špeciál priamy prenos pilotovaného letu z americkej Floridy. Štart vesmírnej misie Demo-2 s ľudskou posádkou prilákal k obrazovkám RTVS 199.000 divákov s podielom na trhu 9,2 percenta v cieľovej skupine 12+, čím sa relácia stala najsledovanejším tohtoročným programom Dvojky mimo športových prenosov.
Už prvý pokus v stredu 27. mája si pozrelo 98.000 divákov a na Dvojke patril k najsledovanejším programom dňa. Let sa nakoniec pre nepriaznivé počasie neuskutočnil a preložil sa na sobotu. Diváci aj pri druhom pokuse zažívali napätie do poslednej chvíle, keďže hrozilo, že sa štart pre počasie opäť presunie. RTVS bola pripravená aj na tretí pokus.
V čase najsledovanejšej minúty sobotného vysielania Experimentu špeciál bolo pri obrazovkách Dvojky 306.000 divákov.
Na Facebooku RTVS a Dvojka má stream sobotného vysielania doposiaľ vyše 61.000 pozretí. Stredajší priamy prenos na Facebooku má podnes viac ako 21.000 pozretí.
Vzlet vesmírnej lode si môžete pozrieť v našom archíve.