Vzdelávanie 21. storočia

Vhodné pre všetkých Skryté titulky Audio komentár HD Európska tvorba
Séria dokumentov z dielne študentov VŠMU o novej školskej reforme a inovatívnych formách vzdelávania žiakov základných a stredných škôl.
Digitalizácia v školách musí fungovať, ale nové technológie by sa mali využívať bezpečne. Konzumácia digi obsahu vo veľkom môže spôsobovať zmeny na úrovni prežívania a psychiky. Neurológ ide ešte ďalej a tvrdí, že digitálne technológie predstavujú najväčšie nebezpečenstvo, hrozbu v moderných dejinách na vývoj ľudského mozgu. Ničia sa neurologické štruktúry, keď je dieťa dlho pred monitorom. Psychológovia radia, aby sa moderné digi technológie využívali len vtedy, kedy sa majú, aby to deti nezomlelo. Nie je ani dobré, aby sa deťom nové digi technológie v škole deťom zakazovali, ako to pokusne urobili vo Švédsku, ako to skúšajú vo Francúzsku. Aj tu treba hľadať optimálnu mieru. A kurikulárna reforma vytvára priestor na spoluprácu trojuholníka - rodič, dieťa, škola.