Päť šťastlivcov sa tešilo zo sumy 1000 eur a na jednu súťažiacu sa usmialo šťastie, vďaka čomu získala prémiovú výhru 100-tisíc eur.
Ďalší v poradí už to šťastie nemali, pričom posledná súťažiaca bola v hre o 400-tisíc eur.
Napriek tomu je očkovacia prémia medzi obyvateľstvom veľmi populárna. Prvé žrebovanie totiž sledovalo vyše 570 tisíc divákov.
Počet záujemcov o očkovanie nestúpa
Výrazný nárast záujmu o očkovanie však ani po dvoch týždňoch od spustenia prihlasovania nie je badateľný.
„Zatiaľ sme ten skok nevideli, ale dúfam, že to uvidíme. Lebo show to bola veľká. To znamená, že ľudia o tom budú hovoriť," povedal v pondelňajšom vysielaní Správ RTVS dátový analytik Ivan Bošňák.
„Krajina tým žije a to je dobré, v nedeľu to pozerali aj tí neočkovaní. Možno aj tí, čo odmietajú očkovanie. Z marketingového hľadiska to nie je katastrofa," dodal.
Aj napriek tomu, že očkovacia prémia vyvoláva veľkú pozornosť, rozdávanie výhier je len prostriedkom ľudí presvedčiť, aby sa nechali zaočkovať. Po prvom žrebovaní sa však klesajúce čísla záujemcov nezmenili.
Kým v máji sa podarilo zaočkovať v priemere 20-tisíc ľudí denne, od začiatku augusta, keď ministerstvo zdravotníctva prihlasovanie do prémie spustilo, už len niečo vyše 3,5-tisíc.
Na dosiahnutie kolektívnej imunity je pritom nutné mať ešte takmer milión zaočkovaných.
FOTO: RTVS