Úvod Novinky Zaujímavosti
Tipnite si, koľko divákov sledovalo finále hokejových majstrovstiev
Tipnite si, koľko divákov sledovalo finále hokejových majstrovstiev

Tipnite si, koľko divákov sledovalo finále hokejových majstrovstiev

Zápas Nemecka s Kanadou bol úspešný nielen v televízii, ale aj na webe. Počas víkendu bodovali aj ďalšie programy.

Piatkový večer patril na Jednotke súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorú si nenechalo ujsť 247 000 divákov, relácia bola v danom čase najsledovanejším televíznym programom na trhu.

Nasledovala cestovateľská relácia Cestou necestou, ktorú si pozrelo 143 000 divákov.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov už tradične zábavou.

Divákov prilákala k televíznym obrazovkám šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 336 000 divákov, relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 312 000 divákov a v danom čase bola lídrom v sledovanosti.

Diváci si v noci pozreli aj reprízu relácie RTVS Hit roka, ktorá dosiahla sledovanosť 148 000 divákov.

:Šport prilákal v sobotu divákov semifinálovými zápasmi na MS v hokeji 2023. Popoludňajší zápas Kanady s Lotyšskom si nenechalo ujsť 193 000 divákov, na webe dosiahol zápas 73 266 pozretí.

Darilo sa aj politickej diskusii a Občanovi za dverami

Večerný hokejový duel USA s Nemeckom si pozrelo 196 000 divákov, na webe dosiahol zápas 66 251 pozretí.

Nedeľnej sledovanosti kraľoval finálový zápas Kanady s Nemeckom na MS 2023 v hokeji na :Športe. Hokejový duel si večer nenechalo ujsť 401 000 divákov, na webe dosiahol zápas 113 103 pozretí.

Popoludní si zápas USA s Lotyšskom o 3. miesto pozrelo 243 000 divákov, na webe dosiahol zápas 86 646 pozretí. V danom čase bol aj tento športový prenos jednotkou v sledovanosti.

V nedeľu na poludnie prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 248 000 divákov.

Patrik Herman

Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 50 000 divákov pri trhovom podiele 5 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Nasledovala vynovená publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 155 000 divákov.

25 50 75 90

Živé vysielanie ??:??

Televízia