Večera s Havranom

Skryté titulky Európska tvorba
Diskusná relácia o spoločenských fenoménoch.
Vizuálny smog sa stal v poslednej dobe predmetom kritiky. Je súčasťou hnutia za "znovuzískanie" verejného priestoru. Outdoorová reklama zároveň pôsobí zastarane a čoraz viac teoretikov reklamy spochybňuje jej účinnosť. Okrem toho predstavuje urbanistický problém. Všetci vnímame problematiku vizuálneho smogu, ale prevláda marazmus, že sa s ním nič nedá robiť. Je to naozaj tak? Je problém v legislatíve alebo vo všeobecnom názore, že bez reklamy sa nedá...? Hosťami Michala Havrana sú: Ingrid Konrád - hlavná architektka mesta Bratislava, Matúš Čupka - občiansky aktivista a Ivan Peller - riaditeľ Asociácie vonkajšej reklamy. , Vizuálny smog sa stal v poslednej dobe predmetom kritiky. Je súčasťou hnutia za "znovuzískanie" verejného priestoru. Outdoorová reklama zároveň pôsobí zastarane a čoraz viac teoretikov reklamy spochybňuje jej účinnosť. Okrem toho predstavuje urbanistický problém. Všetci vnímame problematiku vizuálneho smogu, ale prevláda marazmus, že sa s ním nič nedá robiť. Je to naozaj tak? Je problém v legislatíve alebo vo všeobecnom názore, že bez reklamy sa nedá...? Hosťami Michala Havrana sú: Ingrid Konrád - hlavná architektka mesta Bratislava, Matúš Čupka - občiansky aktivista a Ivan Peller - riaditeľ Asociácie vonkajšej reklamy.