Večera s Havranom (Koniec prieskumov ?)
Utorok 28.02.2017 22:30
HD
Európska tvorba
Diskusná relácia o spoločenských fenoménoch.
Pomoc
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Koniec prieskumov ?
Sociológovia varujú pred spôsobom, ako niektoré veľké korporácie na trhu s dátami ohrozujú demokraciu. Najznámejším je prípad spoločnosti Cambridge Analytica a ich obchodu s Big Data počas predvolebných kampaní Brexit a Trump. Významné francúzske denníky vyhlásili, že už neobjednávajú pred blížiacimi sa voľbami prieskumy, pretože ich nepovažujú za presné. Čo sa deje s prieskumami, ako zmenil svet meraní Facebook, aký to má dopad na politické rozhodnutia a ako teda zistiť správanie sa voličov?
Hostia:
Michal Vašečka, sociológ
Martin Lengyel, politický marketér
Adam Znášik, politický campaingner